גביית חשבוניות

גביית חשבוניות,

הוא שרות שנותן מענה לתופעה שהתעוררה בעולם העסקי – חשבוניות פתוחות. המציאות הכלכלית הקשה והדרדרות מוסר התשלומים יצרו את התופעה הכאובה הזאת בעסקים ובחברות. התהליך בוודאי מוכר לכם: סיפקתם שירות או מוצר מסוים הוצאתם חשבונית וכעת אתם במרדף. זה לא שקיבלתם צ'ק והצ'ק חזר, לא. פשוט לא קיבלתם כלום. בהתחלה, אולי שמעתם תירוצי מוכרים כמו: "הצ'ק בדואר" או "עוד לא הגיע? שלחתי לפני שלושה ימים" ועוד תירוצים מוכרים. מהר מאד אתם מבינים שיש בעיה, וכל מה שיש בידכם זאת חשבונית פתוחה.

שירות גביית חשבוניות ניתן כחלק ממחשבה ופתרון מימוני,
על מנת להקל על הלקוחות,
לאפשר להם להתרכז בפיתוח העסק
ושיווקו בראש שקט ולחסוך להם זמן ומשאבים.

בעלי עסקים רבים טועים לחשוב שלא ניתן לבצע גביית חשבוניות באופן חוקי הואיל ואין בידם צ'ק אותו ניתן לתבוע.

כאמור, מדובר במחשבה מוטעית. ניתן לבצע גביית חשבוניות, ואפילו גביית תעודות משלוח ו/או הזמנות עבודה באופן חוקי, כל מה שצריך זה זמן, ניסיון, ידע ומשאבים.

יתרה מכך, מניסיוננו הרב בתחום גביית חשבוניות, חייבים נוטים להתייחס ברצינות וביראת כבוד, כאשר גוף פיננסי ו/או חברת גבייה מקצועית מטפלת בגביית חשבוניות. כאשר החייבים עומדים בפני גוף מקצועי עתיר ניסיון, בד"כ מפסיקים התירוצים השחוקים שנתנו לבעל העסק, מה שיוצר אווירה אופטימלית לביצוע גביית חשבוניות.

מבחינת הלקוחות, העסקים והחברות שמשתמשים בשירות גביית חשבוניות, העסקה היא אידיאלית. הראש שלהם שקט ופנוי, הם יכולים להתרכז במקצוע ובהתמחות המקוריים שלהם, לספק שירות טוב, למכור את המוצרים שלהם ולהתמקד בעשייה העסקית השוטפת.

בתהליך גביית חשבוניות, ראשית נבדוק כי הלקוח הוא בר פירעון וכי השירות ו/או המוצר/סחורה בעטיים הונפקה חשבונית, סופקו ונתקבלו אצל הלקוח. לעיתים, כבר בשלב זה, השיחות והברור שנעשים על ידי חברתנו מול הלקוח, מאפשרים גביית חשבוניות הואיל והלקוח מבין שהוא מתנהל כעת מול חברה פיננסית המתמחה בגבייה ולא מול בעל העסק. השלב השני בתהליך גביית חשבוניות, הוא השלב שבו אנו פועלים לקבלת פסק דין כנגד הלקוח החייב. לא עוד תחנונים ובקשות של בעל העסק, אלא פסק דין חוקי.

השלב השלישי בתהליך גביית חשבוניות הוא שלב מימוש פסק הדין והגבייה בפועל.

כאן, באים לידי ביטוי הידע, הניסיון, הכרת המערכת המשפטית והמשאבים שיש לחברה המתמחה בגביית חשבוניות. כולם יחד מגבירים את סיכויי ההצלחה ומאפשרים גביית חשבוניות מוצלחת.

אמנם, בתהליך גביית חשבוניות, כפי שנהוג בגביית צ'קים, מקבל הלקוח הזוכה 70% מערך החשבונית שנגבתה. יחד עם זאת לקוחות רבים מדווחים כי מדובר בעסקה משתלמת עבורם הואיל ונחסכים להם זמן, כסף ועצבים. יתרה מכך, לדברי הלקוחות הזוכים, באם הם היו מנסים לערוך גביית חשבוניות בעצמם, סיכויי ההצלחה שלהם היו נמוכים בהרבה יותר, בשל היעדר ידע מקצועי, ניסיון ומשאבים.

תזרים המזומנים אם כן, הוא פרמטר חשוב בהתנהלות עסק או חברה שיכול לערער או לבנות את חוזקה. גביית חשבוניות על ידי אנשי מקצוע, מספקת פתרון המאפשר לבעל העסק להקטין את הסיכונים ואת אי הוודאות ולצלוח בראש שקט זמנים כלכליים מאתגרים.

תהליך גביית חשבוניות באמצעות חברה פיננסית המתמחה בשירותי גבייה נמצא בשימוש בקרב עשרות חברות ועסקים מתחומים שונים ברחבי הארץ

 כתבות על גביית חשבוניות נוספות:

חברות גבייה

המצב הרעוע במשק, כמות הצ'קים החוזרים ותזרים המזומנים הנמוך שנוצר עקב כך, גורמים לבעלי עסקים רב…

סובל מבעיית צ'קים חוזרים

צ’קים ללא כיסוי, המתקבלים מדי פעם אצל כולנו, היא תופעה מטרידה. צ’קים ללא כיסוי מייצרים טרחה ג

הצ'קים של הלקוחות חוזרים?

שיקים חוזרים היא לא תופעה נדירה גם במדינתנו הקטנה, על פי סקר שוק שנערך בנושא בכל שנה ישנם כ5 מי�…

גביית חשבוניות

הוא שרות שנותן מענה לתופעה שהתעוררה בעולם העסקי – חשבוניות פתוחות. המציאות הכלכלית הקשה והדר…

גביית שיקים – פתרון לשיקים חוזרים

בישראל 2012 גביית חובות בכלל וגביית שיקים בפרט, ידועות כאחת ה- "רעות החולות" של עולם העסקים הישרא…

מי מטפל בשיקים חוזרים?

בשאלה זו מטרידים את עצמם חברות רבות ועצמאיים רבים, וזאת בשל ריבוי הצ'קים החוזרת שפקד את מדינתנ…

שירותים פיננסיים

שירותים פיננסיים חוץ בנקאיים, הם שירות מבוקש מאד בעיקר בשנים האחרונות עקב מיתון עולמי ומצב כל…

שיקים חוזרים זאת בעיה כאובה, אפילו כאובה מאד.

מעבר לאובדן הכסף – שהרי אם השיקים חוזרים זה אומר שלא קיבלת כסף – גורמים שיקים חוזרים לתחושו�…